راهنمای پیگیری درخواست‌ها

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر، بر روی تصویر کلیک نمایید.

پس از ثبت فرم، در صورت استفاده از نشانی پست الکترونیکی دانشگاه، درخواست جدیدی در حساب کاربری شما در سامانه پشتیبانی فناوری اطلاعات دانشگاه تهران ایجاد خواهد شد. خواهشمند است توجه فرمایید ممکن است ایجاد درخواست مذکور توسط سامانه، بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه به طول بیانجامد.

جهت مشاهده‌ی درخواست خود می‌توانید با استفاده از اطلاعات احراز هویت مرکزی (شناسه UT) به حساب کاربری خود در سامانه مذکور وارد شده و به صفحه «مشاهده درخواست‌ها» مراجعه نمایید.

توجه: در صورتی که پس از گذشت ۳۰ دقیقه از زمان ثبت، درخواستی در سامانه پشتیبانی (صفحه «مشاهده درخواست‌ها») مشاهده ننمودید، مورد را از طریق نشانی پست الکترونیک engstudent@ut.ac.ir اعلام فرمایید.

اطلاعات ثبت‌شده در فرم درخواست و همچنین تمامی پاسخ‌های آتی (نتیجه‌ی بررسی کارشناس و پاسخ‌های شما در ادامه آن) با کلیک بر روی عنوان درخواست (مانند تصویر) قابل مشاهده خواهد بود.
وضعیت درخواست شما در مرحله‌ی بلافاصله پس از ثبت درخواست، «باز» و به رنگ سبز می‌باشد.

پس از بررسی و پاسخ کارشناس، وضعیت درخواست شما «بسته» و به رنگ مشکی خواهد بود؛ در این مرحله، لازم است جهت مشاهده‌ی پاسخ کارشناس، بر روی عنوان درخواست کلیک نمایید.