توجه
خواهشمند است پس از ثبت درخواست، از تماس تلفنی و یا مراجعه‌ی حضوری در خصوص پیگیری اکیداً خودداری نموده و جهت اطلاع از نحوه‌ی پیگیری، راهنمای زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

راهنمای پیگیری درخواست‌ها

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ، بر روی تصاویر کلیک نمایید.

• پس از ثبت فرم، درخواست جدیدی به صورت خودکار در حساب کاربری شما در سامانه پشتیبانی فناوری اطلاعات دانشگاه تهران ایجاد خواهد شد (خواهشمند است توجه فرمایید ممکن است ایجاد درخواست مذکور توسط سامانه، بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه به طول بیانجامد).
جهت مشاهده‌ی درخواست، با استفاده از اطلاعات احراز هویت مرکزی (شناسه UT و کلمه عبور) به حساب کاربری خود در سامانه مذکور وارد شده و به صفحه «مشاهده درخواست‌ها» مراجعه نمایید.

>>> نکته بسیار مهم: در صورتی که پس از گذشت ۳۰ دقیقه از زمان ثبت، درخواست جدیدی در سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات (ورود به حساب کاربری > صفحه «مشاهده درخواست‌ها») مشاهده ننمودید، مورد را از طریق نشانی پست الکترونیک engstudent@ut.ac.ir اعلام فرمایید.

• وضعیت درخواست شما در مرحله‌ی پس از ثبت درخواست، «باز» بوده و با رنگ سبز نمایش داده می‌شود؛ این بدین معنی است که درخواست شما در صف انتظار جهت بررسی قرار دارد و طبق نوبت (بر اساس اولویتِ زمان ثبت درخواست) بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
اطلاعاتِ ثبت‌شده توسط شما در فرم درخواست و همچنین نتیجه‌ی بررسی توسط کارشناس با کلیک بر روی عنوان درخواست (مانند تصویر) قابل مشاهده خواهد بود.

• پس از بررسی و پاسخ کارشناس، وضعیت درخواست شما «بسته» بوده و به رنگ مشکی نمایش داده می‌شود. در این مرحله، لازم است جهت مشاهده‌ی پاسخ کارشناس، بر روی عنوان درخواست کلیک نمایید. قابل ذکر است در صورت لزوم می‌توانید از گزینه‌ی «ارسال پاسخ» جهت ارسال پیغام به کارشناس استفاده نمایید.

نکته: کلیه‌ی پاسخ‌ها از طریق صندوق پست الکترونیکی تکمیل‌شده در زمان ثبت درخواست (صندوق پست الکترونیک دانشگاه) نیز قابل مشاهده بوده و امکان جواب توسط شما از طریق ارسال پاسخ (Reply) در پست الکترونیکی نیز وجود دارد.