چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶

درخواست تسویه حساب با امور دانشجویی

با توجه به لزوم بررسی درخواست های قبلی، متأسفانه در حال حاضر امکان بررسی درخواست جدید وجود ندارد، لذا خواهشمند است جهت ارسال درخواست از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ و از طریق همین صفحه اقدام نمایید.

خواهشمند است به منظور شروع فرآیند تسویه‌حساب در این واحد، نسبت به ارسال فایل(ها) موردنیاز و ثبت درخواست خود از طریق فرم زیر اقدام فرمایید.

پیش از ارسال درخواست خواهشمند است موارد زیر را به طور دقیق مطالعه فرمایید:

  • دانشجویانی که در طول مقطع تحصیلی از خوابگاه استفاده نموده‌اند (به جز دانشجویان دانشکده کاسپین و فومن) لازم است پیش از تکمیل فرم درخواست تسویه‌حساب با امور دانشجویی (فرم زیر) نسبت به درخواست صدور معرفی‌نامه تسویه‌حساب با اداره کل امور خوابگاهها اقدام نمایند.
  • دانشجویان دانشکده های فنی کاسپین و فومن لازم است پیش از ثبت فرم زیر، نسبت به تکمیل تسویه حساب با امور دانشجویی دانشکده مربوطه اقدام کرده باشند.
  • با توجه به کثرت درخواست‌ها و فرآیند بررسی آنها، به درخواستهای ناقص و یا حاوی اطلاعات اشتباه، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • درخواست شما، طبق اولویت در زمان ارسال، توسط کارشناس بررسی و نتیجه از طریق گزارش ۵۲۲ سامانه جامع آموزش (گلستان) و یا آدرس پست الکترونیکی اعلام شده به اطلاع شما خواهد رسید.
  • با توجه به ارسال پاسخ از طریق سامانه پست الکترونیکی دانشگاه، در زمان بررسی صندوق پست الکترونیکی خود، پوشه Spam یا Junk را نیز بررسی فرمایید.
بخش اول: اطلاعات اولیه
نام:
نام خانوادگی:
شماره دانشجویی:
کد ملی / شماره گذرنامه:
کد ملی یا شماره گذرنامه (جهت دانشجویان خارجی) خود را بدون خط تیره وارد نمایید.
وضعیت نظام وظیفه:
مربوط به دانشجویان مذکر
راهنمای وضعیت نظام وظیفه:

مشمول: مشمول به خدمت نظام وظیفه، معافیت تحصیلی و سایر معافیت‌های موقت
غیرمشمول: پایان خدمت، معافیت کفالت، معافیت موارد خاص و سایر معافیت‌های دائم
بخش دوم: اطلاعات تماس
استان محل سکونت دائم:
شهرستان محل سکونت دائم:
آدرس پستی:
شامل شهر، خیابان، کوچه، پلاک و ...
کدپستی محل سکونت دائم:
کد پستی را بدون خط تیره وارد نمایید.
شماره تلفن ثابت محل سکونت دائم:
شماره تلفن را به همراه پیش شماره وارد نمایید.
شماره تلفن همراه:
نشانی پست الکترونیک:
کلیه مکاتبات بعدی جهت تسویه حساب از طریق آدرس پست الکترونیک واردشده انجام خواهد شد.
بخش سوم: مربوط به دانشجویان انتقالی یا میهمان
نام دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی:
دانشگاه/ مؤسسه مبدأ برای دانشجوان میهمان و مقصد برای دانشجویان انتقالی
بخش چهارم: استفاده از تسهیلات
استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان:
نوع تسهیلات دریافتی:
در صورت استفاده
نحوه‌ی بازپرداخت بدهی:
(در صورت وجود بدهی قابل پرداخت)
بخش پنجم: اطلاعات مربوط به دانشجویان متقاضی تقسیط بدهی
دانشجویان متقاضی صدور دفترچه اقساط (به جز بدهی خوابگاه و وام ودیعه مسکن) می‌بایست نسبت به ارسال پیوست‌های زیر نیز اقدام نمایند.
ارسال تصویر اصل سند تعهد محضری:
لطفاً تصویر ارسالی، واضح و خوانا و در فرمت jpg و یا جهت اسناد بیش از یک صفحه، در قالب فایل zip یا rar ارسال نمایید. حداکثر حجم مجاز جهت ارسال فایل، 2 مگابایت می‌باشد.
ارسال فایل تکمیل شده اطلاعات ضامن:
  دریافت فایل اطلاعات سند تعهد محضری و ضامن
لطفاً اطلاعات به‌روز ضامن (شامل تغییرات احتمالی در آدرس محل سکونت، شماره‌های تماس، کدپستی و ...) را وارد نمایید.
captcha
عبارت داخل تصویر را وارد نمایید.
  ضمن ثبت این درخواست، صحت اطلاعات فوق را تأیید می‌نمایم.
 

| 27,038